menu

Start-Stop

Opis

StartStop nie jest kolejnym programem typu RCP, lecz narzędziem które umożliwia łatwe zarządzanie wszystkimi czynnościami służbowymi mającymi bezpośredni wpływ na dochód firmy. Rejestracja zadania sprowadza się do 2 kliknięć, w przycisk Start i w przycisk Stop, po wykonaniu mierzonej czynności. W efekcie dysponujemy pełną wiedzą o czasach przeznaczonych na obsługę konkretnych kontrahentów. Umożliwia nam to zgodne z rzeczywistością, rzetelne rozliczenia z naszymi klientami, jak i precyzyjne rozliczenia pracowników. Wysoka funkcjonalność, zaawansowany system raportowania i filtrowania gwarantuje kadrze kierowniczej możliwość stworzenia dowolnego dokumentu w oparciu o wprowadzone dane.

checklist

Wysoka funkcjonalność

checklist

Zaawansowane raportowanie

checklist

Rejestracja zadań

Dla kogo

groups
Małe i średnie przedsiębiorstwa
Program StartStop może pomóc właścicielom małych i średnich firm w monitorowaniu czasu pracy pracowników, zapewnieniu dokładności rozliczeń płacowych oraz lepszym zarządzaniu zasobami ludzkimi.
groups
Firmy zespołowe i projektowe
W przypadku firm, które działają w oparciu o projekty lub zespoły, program StartStop pozwala na precyzyjne śledzenie czasu poświęconego na poszczególne zadania oraz kontrolę efektywności pracy zespołów.
groups
Przedsiębiorstwa z pracownikami zdalnymi
W dobie wzrostu pracy zdalnej program StartStop umożliwia skuteczną kontrolę czasu pracy pracowników, niezależnie od ich lokalizacji geograficznej. Można monitorować godziny pracy, przerwy i obecność, nawet jeśli pracownicy pracują z różnych miejsc.
groups
Firmy o zmiennych grafikach pracy
Dla firm, w których grafiki pracy są elastyczne, program StartStop ułatwia zarządzanie różnymi harmonogramami i dostosowywanie godzin pracy pracowników do bieżących potrzeb.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Usługa internetowa nie wymaga ponoszenia kosztów związanych z infrastrukturą informatyczną.
Wsparcie dla zarządzania działaniami
Rozliczanie oraz kontrola czasu pracy pracowników
Rejestracja czasu wykonania wszystkich zrealizowanych usług
Własny raport w oparciu o system zarówno Jasper Reports, jak i Microsoft Excel.
Rejestracja pozostałych czynności służbowych
Rozliczanie usług wykonanych dla klientów
Przydział zadań
  1. Określenie sposobu składania zamówień (bezpośrednio / bufor)
  2. Wybór rodzaju prezentowanych cen (netto/brutto/netto+brutto. Ceny indywidualne, promocyjne,domyślne rabaty, grupy cenowe. Opcja ukrywania cen.
  3. Statusy realizacji i historia zamówień. Możliwość przeglądania i wydruku zamówienia
  4. Funkcja powielania dowolnego zamówienia złożonego w przeszłości
  5. Automatyczne generowanie i możliwość wydruku Faktury PRO FORMA dla zamówień niezrealizowanych
  6. Przeglądanie i wydruk Faktur VAT (różne warianty wydruku) oraz stanu rozrachunków.
  7. Obsługa różnych trybów pracy magazynów (zsynchronizowane / niezsynchronizowane / pojedyncze)
  8. Prezentacja kategorii WF-Mag  –  kategorie główne, kategorie wielopoziomowe, obydwie.
  9. Określenie prezentacji artykułów polecanych i wyróżnionych na stronie głównej
  10. Definiowany sposób prezentacji stanu artykułu (brak / słupki graficzne z określonym przedziałem ilości dla każdego statusu / stan faktyczny / stan maskowany, stan liczbowy do określonej ilości)
  11. Tworzenie kont użytkowników przypisanych do kontrahenta z WF-Mag (możliwość przypisania wielu kont z różnymi uprawnieniami jednemu kontrahentowi)
  12. Uprawnienia i przydzielanie zasobów WF-Mag na poziomie tworzenia użytkownika
  13. Lokalizacja zdjęć (WF-Mag – baza / zasób dyskowy)
  14. Wykorzystanie i pełna obsługa pól dodatkowych oraz słowników pól dodatkowych w różnych miejscach systemu
  15. Obsługa promocji (WF-Mag)
  16. Pole opisów artykułów pobierane z WF-Mag (lub tworzone edytorem opisów w MiStral)
  17. Potwierdzenia e-mail o złożeniu zamówienia (zarówno do Klienta jak i na różne adresy sprzedawcy)
  18. Obsługa programu lojalnościowego
  19. Obsługa zamienników (z możliwością konfiguracji zakresu prezentacji danych). Zamienniki wzajemne
  1. Obsługa sprzedaży wiązanej
  2. Obsługa różnych jednostek miar
  3. Obsługa przedstawicieli handlowych (w oparciu o trasy z systemu WF-Mag)
  4. Obsługa powiązania kontrahenta z handlowcem w WF-Mag.- Wyświetlanie danych kontaktowych handlowca
  5. Obsługa limitu kupieckiego i stanu jego wykorzystania
  6. Obsługa zamówień walutowych
  7. Słowniki – możliwość nadawania własnych nazw polom z WF-Mag (kategorie, indeks katalogowy, stan, jednostka, producent, nazwa cd, nazwa oryginalna, pola dodatkowe itd)
  8. Możliwość pracy aplikacji w trybie Combo (jedna wspólna instalacja z MiStral e-sklep)
  9. Dodawanie aktualności i  informacji bieżących. Możliwość formatowania tekstu, dodawania linków i grafiki itd.
  10. Newsletter –  tworzenie aktywnych newsletterów z artykułami umożliwiających Klientom złożenie zamówienia bezpośrednio z wiadomości e-mail bez konieczności przekierowania do systemu MiStral.
  11. Opcja blokowania wybranych adresów IP
  12. Windykator – automatyczna windykacja i wysyłanie przypomnień o zapłacie na adresy e-mail Kontrahentów
  13. Rozsyłacz Faktur VAT – automatyczne rozsyłanie Faktur VAT via e-mail
  14. Magazyny zewnętrzne, Zamówienia do dostawcy, Komplety promocyjne, Planowane dostawy
  15. Reklamacje – moduł RMA
  16. Dodatkowy rabat dla Klientów B2B oraz ze względu na wybrana formę płatności
  17. Kontrahent wielooddziałowy – zarządzanie i zatwierdzanie zamówień z oddziałów, definicje i kontrola budżetów
  18. Automatyczne wywołanie zlecenia produkcyjnego na zamawiany produkt
  19. Zaawansowane eksporty plików XML z ofertą produktową i udostępnianie Faktur VAT w postaci plików XML

Skontaktuj się z nami, by poznać cenę.

Po analizie Twoich potrzeb dobierzemy Ci pakiet, który będzie w 100% odpowiadał Twojej firmie.

Zobacz Start-Stop

Lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Bibendum est ultricies integer quis auctor elit sed vulputate. Ac ut consequat semper viverra nam libero justo laoreet. Porttitor leo a diam sollicitudin tempor id. Lectus vestibulum mattis ullamcorper.

Quisque non tellus orci ac auctor augue. Iaculis at erat pellentesque adipiscing commodo elit at imperdiet.
Lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Bibendum est ultricies integer quis auctor elit sed vulputate. Ac ut consequat semper viverra nam libero justo laoreet. Porttitor leo a diam sollicitudin tempor id. Lectus vestibulum mattis ullamcorper.

Quisque non tellus orci ac auctor augue. Iaculis at erat pellentesque adipiscing commodo elit at imperdiet.

Wdrożenia dla naszych Klientów

Polecamy rozwiązanie firmy BiznesSoft.pl jako skuteczne narzędzie do zarządzania magazynem w modelu "just in time".
Medicus
Zastosowane rozwiązania w połączeniu z profesjonalnym wdrożeniem przynoszą spółce wymierne korzyści biznesowe.
Hydrex Diagnostics Sp. z o.o.
Zastosowane rozwiązania w połączeniu z profesjonalnym wsparciem i kompetencjami firmy BiznesSoft.pl pozwoliły osiągnąć cel.
Rośliny z Runowa Sp. z o.o. S.K.
Jako zadowolony użytkownik polecamy programy Asseco WAPRO oraz firmę BiznesSoft.pl jako profesjonalnego dostawcę kompleksowych rozwiązań informatycznych dla biznesu.
Massmedica Sp z o.o.
Jako wieloletni użytkownik polecamy programy Asseco Wapro jako sprawdzone oprogramowanie dla biur rachunkowych, a firmę BiznesSoft.pl jako rzetelnego Partnera.
Biuro rachunkowe S.C.
Polecamy BiznesSoft.pl jako firmę o wysokich kompetencjach, otwartym podejściu do klienta, szybko reagują na zgłoszenie klienta.
DEM Sp z o.o.
Indywidualna wycena i darmowa prezentacja produktu.

Zapytaj o wycenę, produkt lub usługę. Skontaktuj się z nami!

Czekamy na Twój kontakt!





    location_on
    02-765 Warszawa
    al. Wilanowska 9A, lok. U3
    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności