StartStop Internetowy System Rejestracji i Ewidencji Czynności Służbowych
StartStop Internetowy System Rejestracji i Ewidencji Czynności Służbowych Online jest prostym w użyciu ale jednocześnie zaawansowanym funkcjonalnie narzędziem służącym do ewidencjonowania dowolnych czynności wykonywanych przez jego użytkowników w trakcie swojej pracy. StartStop dostępny jest zarówno jako usługa internetowa jak i w wersji do samodzielnego wdrożenia. |
System umożliwia błyskawiczne rozpoczęcie rejestracji czasu wykonania każdej nowej czynności umożliwiając m.in.:
- Rejestrację czasu wykonania wszystkich zrealizowanych usług
- Rejestrację pozostałych czynności służbowych
- Wsparcie dla zarządzania działaniami
- Rozliczanie oraz kontrola czasu pracy pracowników
- Przydział zadań
- Rozliczanie usług wykonanych dla klientów
Spełniono warunek jak najmniejszego obciążenia użytkowników systemu obsługą programu. W uproszczeniu rejestracja zadania sprowadza się do dwóch kliknięć, w przycisk Start i w przycisk Stop, po wykonaniu mierzonej czynności. W efekcie dysponujemy pełną wiedzą o czasach przeznaczonych na obsługę konkretnych kontrahentów. Umożliwia nam to zgodne z rzeczywistością, rzetelne rozliczenia z naszymi klientami, jak i precyzyjne rozliczenia pracowników. Wysoka funkcjonalność, zaawansowany system raportowania i filtrowania gwarantuje kadrze kierowniczej możliwość stworzenia dowolnego dokumentu w oparciu o wprowadzone dane.
StartStop – jako usługa internetowa nie wymaga ponoszenia kosztów związanych z infrastrukturą informatyczną. Wystarczy przeglądarka internetowa w dowolnym systemie operacyjnym i urządzeniu oraz łącze internetowe. Niska cena za licencję, od 15 zł netto, abonamentowa forma opłaty oraz wybór okresów działania usługi, to kolejne zalety tego systemu. W ramach tego kupujący ma zagwarantowane darmowe aktualizacje, bezpłatną opiekę serwisową i dostęp do programu 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca. Dzięki słownikom i możliwości tworzenia własnych formatek program może być dostosowany do specyficznych wymagań użytkownika.
Analiza danych, filtrowanie oraz raportowanie.
Raportowanie, analiza danych oraz prosta i intuicyjna procedura rejestracji zadań są największymi zaletami tego systemu. Dzięki możliwości filtrowania praktycznie wszystkich danych przez kolumnę i po rekordzie, można wyświetlić i przygotować dowolny raport (lejki w nagłówkach tabeli uruchamiają kreatora filtru dla konkretnej kolumny).
Przykład: raport w oparciu o następujące filtry:
- Czynności dla wybranego użytkownika
- W okresie po lub przed wybraną datą i godziną
- Wykonane przed, lub po dacie i godzinie
- Z czasem trwania od – do lub bez kryterium.
- Dla wybranego klienta.
- Zlecone przez konkretną osobę z ramienia klienta
- O wybranym statusie: wykonywane, wstrzymane, cykliczne, zakończone…
- Zlecone lub widoczne w konkretnej grupie użytkowników
- O wybranych kryteriach słownikowych możliwych do zdefiniowania samodzielnie np. do fakturowania, serwis informatyczny, do umowy serwisowej
Na podstawie wybranych filtrów można zdefiniować własny raport zarówno w oparciu o system Jasper Reports jaki i w programie Microsoft Excel po wykonaniu eksportu wyników filtrowania do pliku csv. (sparator – przecinek, strona kodowa – UTF-8)
StartStop w standardzie oferuje gotowe raporty, takie jak:
- Zestawienie prac dla zaznaczonego kontrahenta
- Zestawienie okresowe wg kontrahentów
- Zestawienie prac aktywnego użytkownika
- Zestawienie prac dla zaznaczonego kontrahenta z zaokrągleniem czasu
- Zestawienie okresowe wg pracowników