System do odczytywania danych z dokumentów i ich inteligentnego obiegu
Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twojej Firmy z platformą SaldeoSMART
Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK.
Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy.
Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.
Korzystanie z SaldeoSMART dla firm to przede wszystkim:
INNOWACYJNE PODEJŚCIE ![]() do pracy z dokumentami – bez konieczności ich ręcznego przepisywania, bez wersji papierowej aplikacja pozwala na pracę z dokumentem przy dużym rozproszeniu zespołu | ELASTYCZNOŚĆ I WYGODA ![]() system umożliwia tworzenie obiegów wielu typów dokumentów, z możliwością ich samodzielnej zmiany i szybkiej rozbudowy |
EWOLUCJA W KSIĘGOWOŚCI ![]() dzięki sztucznej inteligencji i szybkiej kategoryzacji system automatyzuje proces księgowania | KRÓTKI CZAS WDROŻENIA ![]() w ramach jednego kwartału |
Wielofunkcyjna platforma dla Biura Rachunkowego i Klientów
Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!

SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.
Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.
Poznaj Pakiety SaldeoSMART dostępne dla biur rachunkowych
Odczytywanie dokumentów Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i | Obieg dokumentów Opcja dla wymagających. Stwórz indywidualny obieg dokumentów we współpracy ze swoim Klientem.
| Komunikacja z Klientem Platforma do komunikacji Biura Rachunkowego i jego Klientów z programem do wystawiania faktur, funkcją automatycznego przesyłania rozliczeń księgowych oraz opcją prowadzenia KASY (KP, KW, Raporty Kasowe). |