18 marca 2020

SaldeoSMART – dla firm

SaldeoSMART - elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Twoja firma ma własną księgowość, a w dodatku posiada wiele oddziałów lub pracowników terenowych? Program SaldeoSMART do odczytywania danych z dokumentów i ich elektronicznego obiegu jest rozwiązaniem dla Ciebie. Pożegnaj papier i wprowadź nowoczesność do swojej firmy!

Dokumenty trafią do uporządkowanego obiegu, który usprawnii wiele procesów, a także umożliwi stały wgląd w sytuację finansową firmy. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce bez problemu odnajdziesz każdą fakturę. 

To co wyróżnia Saldeo na tle konkurencji to możliwość odczytywania danych z dokumentów oraz eksport pozycji towarowych z faktur.

Przykładowy elektroniczny obieg dokumentów zakupowych

Dodawanie dokumentów do aplikacji SaldeoSMART

Pracownicy z dostępem do SaldeoSMART będą mogli w każdej chwili dodać dokumenty do systemu. Dokumenty papierowe można zeskanować tradycyjnym skanerem, lub użyć aplikacji SaldeoSMART. Skany lub wersje elektroniczne można przesłać mailem, lub dodać bezpośrednio do programu. 

  • koniec papierowych faktur
  • dokumenty na czas trafiają do obiegu
  • masz pewność, że nic nie zaginie

Odczytywanie danych z dokumentów 

Pracownicy nie muszą tracić czasu na opisywanie faktur w systemie. Wykorzystując możliwości modułu odczytywania dokumentów, potrzebne dane same pojawią się systemie, a pracownicy będą musieli jedynie sprawdzić ich poprawność.

  • oszczędność czasu, a tym samym pieniędzy

Opis merytoryczny

Pracownicy dodają dokumenty, ale wciąż wymagają one odpowiedniego opisu ich przełożonego, który jednocześnie zatwierdziłby koszt. 

  • uporządkowana droga akceptacji faktur
  • nie ma wątpliwości co do rodzajów i zasadności kosztów

Akceptacja formalno-rachunkowa 

Księgowa musi potwierdzić poprawność dokumentów. Jeśli coś budzi jej wątpliwości, odrzuca dokument i prosi w systemie o wyjaśnienia.

  • koniec z sytuacjami wymagającymi wystawienia korekt z powodu błędnych danych

Akceptacja płatności przez zarząd firmy

Po zatwierdzeniu poprawności dokumentów pod kątem formalnym, trafiają one do akceptacji osób uprawnionych do podejmowania decyzji o płatności. Jedynie po takim zatwierdzeniu, faktury zostaną opłacone.

  • krótka droga akceptacji płatności do uregulowania
  • kontrola wydatków w firmie

Dekretacja dokumentów księgowych

Jeśli wszystko się zgadza, osoba uprawniona może zadekretować dokumenty. SaldeoSMART jest zgodny z wymogami dotyczącymi dekretacji w obiegu elektronicznym

Integracja z systemami księgowymi 

SaldeoSMART jest zintegrowany z ponad 30-toma najpopularniejszymi programami księgowymi i systemami ERP, m.in są to:

  • Asseco Wapro ERP FaKiR i KaPeR

SaldeoSMART - korzyści dla firmy

Organizacja

Wprowadzisz uporządkowany system pracy i obiegu dokumentów ułatwiający zarządzanie firmą. Jest to szczególnie ważne w dużych firmach, z wieloma oddziałami

Większe dochody

Pracownicy wykorzystają zaoszczędzony czas na zadania przynoszące faktyczne zyski

Program do wystawiania i odbierania faktur

Wystawiaj faktury oraz dodawaj dokumenty kosztowe lub odbieraj je automatycznie od Kontrahentów

E-archiwum

Zyskasz elektroniczne archiwum wszystkich dokumentów z zaawansowaną wyszukiwarką umożliwiającą szybkie ich odnalezienie

Oszczędność czasu

Zaoszczędzisz czas swoich pracowników, który do tej pory poświęcali na przekazanie dokumentów. Mogą je na bieżąco dodawać do systemu.

Masowe przelewy

Płać za faktury z poziomu programu SaldeoSMART

SaldeoSMART - pakiety dla firm