18 marca 2020

Komunikacja z Klientem

Komunikacja z Klientem - funkcje

 

Komunikacja z Klientami to podstawa dobrej współpracy. Uproszczenie procedur znacząco wpłynie na poziom satysfakcji obydwu stron. Pakiet Komunikacji z Klientem SaldeoSMART to intuicyjne i proste w obsłudze oprogramowanie.  Udostępniając swoim Klientom narzędzie, w którym będą mogli m.in wystawiać swoje faktury, podglądać rozliczenia księgowe, czy otrzymywać ważne powiadomienia zyskasz opinię nowoczesnego partnera biznesowego, dbającego o swoich Kontrahentów.

  • angielska wersja programu
  • moduł do fakturowania dla Klientów biura
  • aplikacja mobilna
  • elektroniczne archiwum dokumentów
  • domyślny obieg faktur dla dokumentów
  • kontrola płatności faktur sprzedaży
  • wyszukiwarka faktur/rachunków
  • pobieranie faktur do JPK/FA
  • zaawansowana wyszukiwarka dokumentów
  • elektroniczne archiwum dokumentów kadrowych (e-akta)
  • lista pracowników firmy
  • wyszukiwarka dokumentów KP.KW
  • generowanie Raportów Kasowych
  • przesyłanie rozliczeń księgowych
  • kontrola płatności podatków i ZUS
  • integracja z popularnymi programami księgowymi
  • komunikacja po API

Komunikacja z Klientem - program do wystawiania faktur dla klientów biura rachunkowego

Wybierając biuro rachunkowe, które korzysta z pakietu Komunikacja Klienta w SaldeoSMART, Klient otrzyma dostęp do programu, w którym może wystawiać swoje faktury, dodawać dokumenty i mieć do nich wgląd 24h/dobę. Wielu właścicieli małych firm, wciąż korzysta z programów typu Excel do wystawiania faktur sprzedażowych. Często są one obciążone błędami np. przy obliczaniu wartości. 

Proponując im system Saldeo, dajesz im narzędzie, które ułatwi pracę Tobie i Twoim pracownikom, oraz będzie wartością dodaną dla Twoich Klientów.

Komunikacja z Klientem – program do przekazywania dokumentów dla Klientów biura rachunkowego

Dzięki SaldeoSMART Klienci mają możliwość dodawania np. faktur kosztowych, które mogą być na bieżąco księgowane. Obie strony mają stały dostęp do wszystkich dokumentów. Korzyści szybko odczują obie strony.

Dla biura będzie to przede wszystkim usprawnienie procesu oddawania przez Klientów dokumentów księgowych. Będą oni mogli na bieżąco dodawać do systemu skany lub wersje elektroniczne, a także opisywać je. Pracownikom biura pozostanie zweryfikować poprawność danych oraz zatwierdzić rodzaj kosztu.

Jak przekonać Klienta, żeby zamiast wysyłać wszystko mailem, sam wprowadził dokumenty do systemu? Dając jednocześnie dostęp do profesjonalnego programu księgowego, w którym będzie mógł wystawić swoje faktury sprzedażowe. 

Komunikacja z Klientem – Stały dostęp do rozliczeń księgowych

Wgląd 24h/dobę do rozliczeń, to korzyść zarówno dla pracowników biura, którzy nie muszę odpowiadać na zapytania Klientów, jak i dla nich samych, ponieważ mogą w każdej chwili znaleźć potrzebne dane na swoim koncie. SaldeoSMART wysyła również powiadomienia o zbliżających się terminach m.in płatności składek ZUS czy podatków.

Komunikacja z Klientem – Stały dostęp do rozliczeń księgowych

Od początku minionego roku firmy mają możliwość prowadzenia elektronicznych akt osobowych pracowników. Pakiet Komunikacja z Klientem został wyposażony w moduł Kadry, który jest zgodny z nowymi regulacjami.

Funkcje Modułu Kadry:
  • Podział na teczki A, B, C, D dla każdego pracownika
  • Numeracja dokumentów kadrowych w elektronicznym archiwum
  • Rodzaje dokumentów kadrowych
  • Podgląd własnych teczek przez pracowników w ramach Pakietu Panel Pracownika

Komunikacja z Klientem - program do prowadzenia kasy

Wiele firm oraz biur rachunkowych poszukuje programu do prowadzenia kasy oraz obsługi transakcji gotówkowych. Jakie możliwości daje nam SaldeoSMART?

  • Wystawianie dokumentów KP i KW, dzięki temu nie ma potrzeby korzystania z wersji papierowych;
  • Raporty kasowe w różnych walutach;
  • Stały nadzór nad stanem kasy