Usługa zdalnego wsparcia dla naszych Klientów

Zakupiliśmy oprogramowanie TeamViewer, umożliwiające prowadzenie usług zdalnego wsparcia, szkoleń oraz prezentacji dla naszych Klientów. W ramach nowej usługi będziemy w stanie świadczyć profesjonalną pomoc dla użytkowników oprogramowania Asseco WAPRO ERP w dowolnym miejscu na świecie.

Wystarczy połączenie z Internetem oraz aplikacja pobrana z naszej strony internetowej, abyśmy w kilka minut zestawili połączenie z pulpitem użytkownika.

Technologia pomocy zdalnej pozwoli podnieść jakość naszych usług serwisowych oraz zredukować czas reakcji i koszty serwisu.Niebawem przygotujemy specjalną ofertę oraz szczegółowe zasady korzystania z pomocy zdalnej.

Zapraszamy do korzystania z tej metody wsparcia już dzisiaj!

1. Wystarczy pobrać z naszej strony specjalny program: link do programu.
(Program nie wymaga instalacji, jest uruchamiany jednorazowo do każdego połączenia)
2. Skontaktować się z naszym działem pomocy technicznej: (22) 262-86-01.
3. Podać ID połączenia i hasło (dla każdego połączenia inne).

Aktualnie obowiązujący cennik usług udostępniany po złożeniu zapytania na maila: biuro@biznessoft.pl