Wapro abStore

Wapro Abstore

Wapro abStore to nowoczesna platforma usługowa klasy e-commerce, umożliwiająca szybkie uruchamianie i łatwe prowadzenie sklepów internetowych. System posiada szereg rozwiązań niezbędnych do efektywnej realizacji procesu sprzedaży on-line. Ponieważ analiza trendów rynkowych jednoznacznie wskazuje, że nie ma odwrotu od handlu elektronicznego i coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów w sieci, do oferty rozwiązań Asseco WAPRO ERP dodany został nowy produkt, umożliwiający klientom rozwój biznesu w internecie. System wyposażony został w szereg funkcji, które sprawiają iż aplikacja stanowi kompletną platformę do e-sprzedaży.

  • szybkie i proste uruchomienie systemu
  • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
  • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
  • zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
  • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

Dla kogo przeznaczony jest Wapro abStore
Wapro abStore to rozwiązanie dla użytkowników systemu Wapro Mag, chcących rozszerzyć swoją dotychczasową działalność handlową, poprzez uruchomienie nowego kanału sprzedaży – sklepu internetowego! System przygotowany został w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić proces zakładania sklepu oraz w pełni wykorzystać fakt jego kompleksowej synchronizacji z systemem Wapro Mag. Dzięki temu, iż systemy Wapro abStore oraz Wapro Mag pochodzą od jednego producenta, możliwe było dokonanie ich natywnej integracji. Oznacza to najlepszy z możliwych sposób współpracy systemu sprzedażowego i platformy e-commerce, umożliwiający w efekcie uproszczenie obsługi sklepu internetowego, a przez to także obniżenie kosztów jego eksploatacji.


Przewagi abstore
Platforma Wapro abStore powstała jako narzędzie mające za zadanie umożliwienie klientom marki Wapro efektywnego rozpoczęcie i prowadzenia sprzedaży w internecie. Dlatego też duży nacisk podczas projektowania systemu został położony na łatwość i szybkość integracji sklepów uruchamianych na platformie Wapro abStore z systemem Wapro Mag, jak również na funkcje umożliwiające efektywne zarządzanie samą architekturą (i wyglądem) sklepu, oraz zawartą w nim ofertą handlową. Priorytetem producenta (Asseco Business Solutions) było dostarczenie klientom usługi, którą będą mogli samodzielnie – szybko i bez specjalistycznej wiedzy informatycznej uruchomić oraz skonfigurować, tak by w parę chwil uzyskać w pełni sprawny i synchronizowany z posiadanym systemem ERP (Wapro Mag) sklep internetowy. Dlatego też pragniemy zwrócić Państwa uwagę na kilka wybranych funkcji oferowanych przez platformę Wapro abStore , stanowiących przewagę konkurencyjną tego rozwiązania.

Integracja z Wapro Mag


Wapro abStore to rozwiązanie dla użytkowników systemu Wapro Mag, chcących rozszerzyć swoją dotychczasową działalność handlową, poprzez uruchomienie nowego kanału sprzedaży – sklepu internetowego. Dzięki temu, iż systemy Wapro abStore oraz Wapro Mag pochodzą od jednego producenta, możliwe było dokonanie ich natywnej integracji. Oznacza to najlepszy z możliwych sposób współpracy systemu sprzedażowego i platformy e-commerce, umożliwiający w efekcie uproszczenie obsługi sklepu internetowego, a przez to także obniżenie kosztów jego eksploatacji. Korzyści: w pełni automatyczna integracja wymiana danych w czasie rzeczywistym maksymalna kontrola stanów magazynowych sprawna obsługa zamówień ze sklepu on-line wysoki poziom konfiguralności integracji

Integracja z Allegro

Platforma Wapro abStore pozwala na łatwą integrację z serwisem aukcyjnym Allegro. Zastosowane rozwiązania umożliwiają przygotowanie wyglądu aukcji Allegro zbliżonego do layoutu sklepu działającego na platformie Wapro abStore.

Co umożliwia integracja?
Rozwiązanie pozwala na: szybkie tworzenie aukcji na bazie oferty produktowej dostępnej w sklepie, dodawanie (bez dodatkowych opłat) dowolnej ilości zdjęć do produktów objętych akcją Allegro, analizę stanów magazynowych (dostępność) produktów objętych akcją, bieżący wgląd do zamówień z serwisu aukcyjnego (oraz zamówień z Wapro abStore ) na tej samej liście, możliwość zarządzania (z jednego miejsca) wszystkimi kontami sprzedawcy na serwisie aukcyjnym, tworzenie profilów aukcji ułatwiających wystawianie aukcji, możliwość mapowania kategorii sklepu na kategorie Allegro, dostaw sklepu na dostawy Allegro oraz wystawiania na allegro testowe oraz produkcyjne: automatyczne tworzenie zamówień na bazie ofert, obsługę tworzenia zamówień poprzez koszyk allegro (zamówienie powstające na bazie wielu aukcji).

Inteligentne wyszukiwanie

Możliwość szybkiego wyszukiwania produktów to jedna z kluczowych cech sklepów internetowych, oczekiwana przez klientów. Dlatego też oferowana przez Wapro Abstore wyszukiwarka, oparta na silniku indeksującym Lucene zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów w sklepie.

Wyszukiwanie pełnotekstowe
Funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługa pomyłek we wpisanych frazach oraz wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem (np.: nazwa, opis, indeks katalogowy oraz wszystkie atrybuty) sprawiają, że klienci szybko znajdą to, czego szukają.

Mechanizm filtrów
Dodatkowo w standardzie Wapro abStore znajduje się zaawansowany i wysoce konfigurowalny mechanizm budujący filtry bazujące na atrybutach produktów dowolnych typów. Dzięki temu każdy sklep internetowy otrzymuje w standardzie mechanizm filtrów, który dotychczas dostępny był na rynku jedynie w dedykowanych, indywidualnych rozwiązaniach. Dodatkowym, wartym podkreślenia atutem jest funkcja podpowiadania produktów w trakcie wpisywania hasła w wyszukiwarce, która szybko i w atrakcyjny wizualnie sposób pozwala klientowi na bieżąco weryfikować, czy wprowadzana właśnie fraza pozwoli znaleźć to, czego się właśnie szuka

Moduł akcji promocyjnych

Platforma Wapro abStore oferuje możliwość tworzenia ofert promocyjnych. Odpowiada za to udostępniony Państwu moduł akcji promocyjnych, udostępniający cały pakiet funkcji parametryzacyjnych.

Stwarzaj swoim klientom okazje zakupowe!

promo_m Możliwości modułu
Dzięki wykorzystaniu możliwości modułu akcji promocyjnych możecie Państwo (w bardzo szerokim zakresie) zarządzać sprzedażą promocyjną – stwarzać swoim wybranym klientom konkretne okazje zakupowe!To co jest szczególnie warte podkreślenia to możliwości segmentacyjne modułu – możliwość bardzo precyzyjnego adresowania poszczególnych ofert do dokładnie określonych grup klientów (w danym czasie).Ponadto system umożliwia w tym zakresie: realizację programu lojalnościowego dla klientów sklepu oraz programu partnerskiego; funkcje wysyłki newslettera oraz mailingu do zarejestrowanych klientów sklepu; możliwość organizowania promocji cenowych oraz przyznawania rabatów i generowania kuponów rabatowych.

Definiowanie rabatów

Rabaty mogą być definiowane dla zamówień, wówczas pozwalają na potrzeby akcji promocyjnych tworzyć promocje związane z wysokością zamówienia lub kosztami dostawy. Wysokość rabatu zamówienia można określać dla konkretnych przedziałów cenowych. Można również określić dla jakich dostaw i/lub płatności rabat będzie aktywny.Z kolei rabaty dla produktów pozwalają na potrzeby akcji promocyjnych tworzyć promocje związane z ceną wybranych produktów. Rabaty mogą ustalać cenę niższą lub wprowadzać obniżkę procentową lub stałą. Można określić, z których kategorii i/lub etykiet musi pochodzić dany produkt żeby obowiązywał go rabat.

Bezpieczne transakcje

Bezpieczne, szyfrowane transakcje
Każdy sklep internetowy założony na platformie Wapro abStore otrzymuje bezpłatną subdomenę w domenie *.abstore.pl. W przypadku korzystania z ww. domeny, platforma Wapro abStore zapewnia bezpieczne, szyfrowane połączenie protokołem HTTPS, i w tym celu udostępnia bezpłatnie certyfikat SSL.

Oferuj bezpieczne rozwiązanie swoim klientom
Klienci, którzy chcą prowadzić sklep pod własną domeną, a jednocześnie godzą się, by na czas realizacji operacji zabezpieczonych (logowanie, proces zakupowy) sklep działał na domenie *.abstore.pl, mogą nadal korzystać z opcji bezpłatnego certyfikatu SSL. Dla najbardziej wymagających klientów, którzy chcą by ich sklep cały czas funkcjonował na ich własnej domenie (również w trakcie operacji zabezpieczonych) oferujemy możliwość instalacji dostarczonego przez nich certyfikatu na platformie Wapro abStore .

Etykiety produktów

Sklepy internetowe tworzone na platformie Wapro abStore mają unikalną możliwość nadawania produktom dowolnej ilości etykiet. Etykieta (tag) to dowolnie zdefiniowana nazwa, jaka może być „przypięta” do produktu, co umożliwia wielowymiarową klasyfikację produktów, zarówno do celów prezentacyjnych, jak i administracyjnych.

Rodzaje etykiet
Na podstawie przynależności produktów do danej etykiety można więc sterować dostępnością promocji, kosztami przesyłki, widocznością dla porównywarek cen, wyświetlaniem produktów na stronie głównej, czy panelach bocznych oraz wielu innych miejscach w sklepie. Oprócz etykiet własnych, tworzonych dowolnie przez administratora sklepu, system Wapro abStore obsługuje trzy etykiety systemowe: Promocja, Nowość oraz Bestseller, o których powiązanie z odpowiednimi produktami dba sam system sklepu.

Międzynarodowość

Platforma Wapro abStore umożliwia obsługę wielojęzyczności sklepu, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i samych danych. Obsługiwana jest także dowolna ilość walut obcych, z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami.

Waluta i język
Moduł wielojęzykowy posiada wsparcie dla wyszukiwarek, dzięki czemu sklep internetowy jest indeksowany przez mechanizmy wyszukiwarek w każdym języku z osobna. Osoba wyszukująca produkt w internecie trafi na taką wersję językową sklepu, w jakim języku wpisuje wyszukiwane hasło. Oznacza to, że oferta sklepu może z powodzeniem być kierowana do odbiorców z każdego kraju na świecie.

Cennik

Cena detaliczna sklepu to 299 zł za 30 dni pracy (1 okres rozliczeniowy).
Dostępny jest tylko jeden wariant – nie ma żadnych dodatkowych ograniczeń ani parametrów związanych z ilością zdjęć, artykułów lub ilością odwiedzin. Sklep współpracuje z każdym wariantem programu Wapro Mag dla Windows (START,BIZNES oraz PRESTIŻ) ale wyłącznie z aktualną wersją handlową.(http://www.wapro.pl/wapro/aktualne-programy)

W cenie 299 zł mieści się aktualna wersja sklepu (klient nie ponosi kosztu aktualizacji wersji sklepu), hosting na infrastrukturze Asseco WAPRO ERP, certyfikat SSL w domenie nazwa_sklepu.abstore.pl oraz telefoniczna pomoc techniczna (hot-line).