2 stycznia 2020

SaldeoSmart

System do odczytywania danych z dokumentów i ich inteligentnego obiegu

Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twojej Firmy z platformą SaldeoSMART


Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK.

Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy.

Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.

Korzystanie z SaldeoSMART dla firm to przede wszystkim:

INNOWACYJNE PODEJŚCIE
do pracy z dokumentami – bez konieczności ich ręcznego przepisywania, bez wersji papierowej aplikacja pozwala na pracę z dokumentem przy dużym rozproszeniu zespołu
ELASTYCZNOŚĆ I WYGODA
system umożliwia tworzenie obiegów wielu typów dokumentów, z możliwością ich samodzielnej zmiany i szybkiej rozbudowy
EWOLUCJA W KSIĘGOWOŚCI
dzięki sztucznej inteligencji i szybkiej kategoryzacji system automatyzuje proces księgowania
KRÓTKI CZAS WDROŻENIA
w ramach jednego kwartału

Wielofunkcyjna platforma dla Biura Rachunkowego i Klientów

Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!


SaldeoSMART
to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.

Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.

Poznaj Pakiety SaldeoSMART dostępne dla biur rachunkowych

 
Odczytywanie dokumentów

Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i
import w programie księgowym, jakiego używasz
w swoim biurze.
NOWOŚĆ – teraz dostępne również odczytywanie wyciągów bankowych z formatu PDF oraz odczytywanie pozycji towarowych z faktur.

Obieg dokumentów

Opcja dla wymagających. Stwórz indywidualny obieg dokumentów we współpracy ze swoim Klientem.
Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twoich Klientów i zyskaj przewagę konkurencyjną na rynku.
Elektroniczny obieg dokumentów w biurze rachunkowym to rozwiązanie także dla Twojego biura.

 

Komunikacja z Klientem

Platforma do komunikacji Biura Rachunkowego i jego Klientów z programem do wystawiania faktur, funkcją automatycznego przesyłania rozliczeń księgowych oraz opcją prowadzenia KASY (KP, KW, Raporty Kasowe).
To rozwiązanie dla Biura Rachunkowego, które chce ułatwić swoją pracę i zyskać pozycję lidera na rynku usług księgowych.